Vai ir iespējams atgriezt vai apmainīt vēl nelietotu/neatvērtu produktu?

 

Mēs garantējam 14 dienu atgriešanas periodu.
Mēs vēlamies būt droši, ka saņēmāt tieši to, ko vēlējāties.
Jā izlēmāt, ka pasūtītais produkts nav tas, ko vēlējāties, un produkta iepakojums vēl nav atvērts, pēc Jūsu izvēles mēs:
1) atgriezīsim naudu
2) apmainīsim produktu

 

Kā ir iespējams atgriezt preci?

 

Preci ir iespējams atgriezt divos veidos:

1) nosūtot to pie mums pa pastu, iepriekš pieteicot atgriešanu vai maiņu.
2) atvedot to mūsu veikalā- noliktavā, kas atrodas T/C MC2 3. stāvā, Krasta iela 68A

 

Kas jādara, lai veiktu produkta atgriešanu?

 

Lai atgrieztu produktu, sazinieties ar mums – atsūtot e-pastu uz info@bakernutrition.lv, norādiet pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.

Mēs Jums atbildēsim ar apstiprinājumu, ka esam saņēmuši atgriešanas pieprasījumu, un nosūtīsim preču atgriešanas veidlapu un atgriešanas procesa numuru.

 

Kas sedz izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu?

 

Klientam būs jāsedz visi izdevumi, kuri ir saistīti ar preču atgriešanu, un jāuzņemas
pārvadājuma risks.

 

Kas notiek, kad atgrieztā prece ir saņemta?

 

Kad saņemsim Jūsu sūtījumu, sazināsimies par produkta maiņu vai naudas atgriešanu.

 

Vai varu atgriezt vai apmainīt jau lietotu/atvērtu produktu?

 

Mūsu 14 dienu apmaiņas politika attiecas tikai uz neatvērtiem un nelietotiem produktiem.

 

Nepareizs vai bojāts produkts! Ko darīt?

 

Lai izvairītos no iespējamām kļūdām, katrs noliktavā esošais produkts tiek pārbaudīts pirms tas tiek iepakots izsūtīšanai, bet diemžēl reizēm kļūdas tiek pieļautas.

Gadījumā, jā esat saņēmis nepareizu vai bojātu produktu vai arī atradis citu kļūdu pasūtījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, nosūtot e-pastu uz info@bakernutrition.lv. Mēs labosim šo kļūdu cik ātri vien varēsim.

Novēlam lieliskus pirkumus!